Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Hieronder vind je het terugbetaal- en retourneringsbeleid van de webshop Relax ‘n Care

Samenvatting

Onze terugbetaal- en retourneringsbeleid geldt gedurende 14 dagen. Als er 14 dagen verstreken zijn sinds de aankoop kunnen we je geen terugbetaling of omruiling bieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering moet het product ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin je deze kreeg. Ook moet het product in de originele verpakking zitten. Uiteraard mag je het product uitpakken om te bekijken of je deze wilt houden. Let wel op! Dit geldt niet voor producten verpakt in folie.

Sommige producten zijn uitgesloten van retournering. Hieronder vallen bijvoorbeeld cadeaubonnen en gezondheids- en persoonlijke gebruiksproducten. Twijfel je of jouw product hieronder valt? Neem dan contact met ons op.

Om je retournering te kunnen verwerken hebben we een bewijs van aankoop nodig. Denk hierbij aan de factuur of een bewijs van betaling.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

Terugbetaling

Wanneer je retournering is ontvangen en verwerkt sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we je geretourneerde product ontvangen hebben. We laten je ook weten of je aanvraag voor terugbetaling geaccepteerd is of afgewezen.

Als je aanvraag goedgekeurd wordt zal het door jou te ontvangen bedrag automatisch via de door jou gekozen betaalmethode teruggestort worden. Dit gebeurt meestal binnen enkele dagen.

Late of missende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen check dan eerst je bankrekening opnieuw.

Het kan een aantal dagen duren voor een terugbetaling verwerkt is.

Neem vervolgens contact op met je bank. Vaak is er wat verwerkingstijd nodig voor een terugbetaling is doorgezet naar jouw rekening.

Als je dit allemaal gedaan hebt en je nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen neem dan contact op met ons via webshop@relaxncare.nl

Producten in uitverkoop

Producten in een uitverkoop kunnen niet geretourneerd worden.

Ruilen

We ruilen alleen producten om wanneer ze kapot of beschadigd zijn. Wanneer je jouw product wilt omruilen, mail ons dan op webshop@relaxncare.nl. Je ontvangt van ons dan de instructies waar je het product naartoe mag sturen zodat wij het voor je om kunnen ruilen.

Verzendkosten & retourneren

Als je aangeeft een product te willen retourneren krijg je van ons een e-mail met daarin de instructies waar je het pakket naartoe mag sturen.

De verzendkosten van je retournering zijn voor eigen rekening en worden dus niet vergoed.

Afhankelijk van waar je woont kan de tijd die het kost om je pakket te bezorgen variëren. Over het algemeen bezorgd PostNL binnen 24 uur na verzending maar in sommige gevallen kan het wat langer duren.

Wanneer je kostbare producten terugstuurt is het verstandig om deze te verzenden inclusief track & trace code. Wij kunnen niet garanderen dat we het door jou geretourneerde product ontvangen.

Hulp nodig?

Neem gerust contact op via webshop@relaxncare.nl voor vragen over retourneren en terugbetaling.